Hoeveel producten kan ik bestellen?
Het aantal producten dat u kunt bestellen in onbeperkt. U kunt tijdens uw bestelling nog steeds producten verwijderen of toevoegen. Verzendkosten kunnen veranderen afhankelijk van aantal, gewicht, grootte, productielocatie en leverancier. Elk onderdeel van uw bestelling dat klaar is wordt onmiddellijk verzonden waardoor dus niet alles gelijktijdig geleverd zal worden. Om de prijs zo laag mogelijk te houden combineren we gelijkaardige bestellingen zodat we deze samen kunnen produceren, vandaar ook dat niet alle aantallen mogelijk zijn.
Zijn spoedbestellingen mogelijk?
Voor veel producten zijn er inderdaad spoedbestelling en spoedlevering mogelijk. De mogelijke levertijden staat ook op de website vermeld. De meerprijs is afhankelijk van het product en de gewenste levertijd.
Kan ITPrint mijn ontwerp maken?
Ja, ITPrint is niet alleen een excellente drukker voor al uw drukwerk; wij kunnen u ook perfect helpen om uw ontwerp te maken. Dit behoeft geen lange gesprekken vooraf en hoge rekeningen achteraf. Net als u werken wij graag efficiënt en hierdoor kunnen wij dan ook zeer scherpe tarieven hanteren vanaf € 12,50 voor eenvoudige ontwerpen of aanpassingen of € 25 voor een uitgebreider ontwerp.
Krijg ik ook een factuur?
Ja, er wordt voor elke bestelling een factuur opgemaakt dat u ontvangt in PDF formaat per email. Wens je dit per post te ontvangen, gelieve ons dan hiervan te verwittigen.
Wat is mijn bestelnummer?
U kunt uw bestelnummer vinden op de orderbevestiging. Gelieve dit bestelnummer steeds bij de hand te hebben als u contact met ons opneemt of als je later uw bestanden upload naar ons. Zo kunnen wij uw bestelling snel terugvinden en u verder helpen.
Kan ik een bestelling annuleren?
De klant beschikt over een recht om van zijn aankoop af te zien binnen de 14 dagen.
Echter is deze regeling NIET geldig voor producten die op maat worden geproduceerd of reeds door ons werden besteld. Annuleren is mogelijk zolang er nog geen bestanden werden aangeleverd. Zodra de bestanden zijn aangeleverd of de producten in productie zijn gegaan is het onmogelijk deze bestelling nog te annuleren.
Indien de klant toch het recht zou hebben de productie/uitvoering te annuleren dan zijn alle gemaakte kosten voor rekening van de klant met een minimum van 30%
Het artikel dient binnen een termijn van 10 werkdagen in de originele verpakking te worden terugbezorgd, in onbeschadigde en ongebruikte toestand, samen met een kopie van de factuur en een begeleidende brief, op ons adres
Artikelen die ons worden terugbezorgd onder de voorwaarden zoals beschreven hierboven, worden binnen een termijn van tien werkdagen door ons voor 70% terugbetaald. We rekeningen echter 30% kosten waaronder administratie, verpakking, stockage, verzending...
Verzendingskosten, door de klant gemaakt, worden niet terugbetaald. Betreft het een artikel dat verkeerdelijk of dubbel werd geleverd door ITPrint, dan nemen wij de kosten op ons.
Wat is er allemaal inbegrepen in de prijs?
Er zijn geen verborgen kosten. De prijs die wordt weergegeven op de website omvat uw bestelling, eventuele bedrukking, de opstartkost, de verzending (tenzij anders vermeld) en de betalingsafhandeling, alles weliswaar zonder 21% BTW.
Hoe kan ik online betalen?
Online betalen kan via Paypal met uw creditkaart (VISA of Mastercard) of via Gardgate met verschillende beveiligde betaalopties. U kunt uw betaling uitvoeren als laatste stap van uw bestelling. Online betalingen zijn snel en veilig en uw order wordt meteen in productie genomen en verzonden.
Kan ik betalen met een bankoverschrijving?
U kunt uiteraard nog steeds betalen via een bankoverschrijving.
Het enige nadeel van deze betalingsmethode is dat uw order pas wordt verzonden als uw betaling ontvangen is en dat kan enkele dagen duren.
Hoe worden mijn producten geleverd?
Wij verzenden onze producten ANONIEM met verschillende vervoerders naargelang de partner, de productielocatie, de grootte en het gewicht van het pakket. Al onze producten worden in een stevige draagbare dozen en NEUTRALE verpakking verpakt en worden geleverd op het door u aangegeven bezorgadres. Alle leveringen gebeuren enkel op werkdagen. Het is belangrijk om bij uw bestelling een bezorgadres op te geven waar steeds iemand aanwezig is om uw bestelling te ontvangen en af te tekenen voor ontvangst. Bij afwezigheid zal uw levering de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden worden (maximum 2 pogingen). Wij verzenden uw bestelling met een standaard verzending. De meeste bestellingen worden de volgende dag aangeboden maar hou er rekening mee dat de vervoerder 1 tot 3 werkdagen tijd heeft om uw bestelling te leveren. Er kunnen onvoorziene vertragingen optreden (slecht weer, ongeval….) tijdens het transport waar we helaas geen invloed op hebben. Bestel daarom tijdig!
Om extra kosten en tijd te vermijden werken we niet met trackingnummers. Indien u wenst kan u telefonisch navragen welke dag uw bestelling zal geleverd worden. Hiervoor kan je ons best op volgend nummer contacteren: 0475 62 37 31 of beter nog via email: info@itprint.be
Wat is de verwachte leverdatum?
De verwachte leverdatum staat duidelijk vermeld op we website en is een zeer goede indicatie. ITPrint streeft ernaar een bestelling binnen de vooropgestelde termijn te leveren. Wij verzenden onze producten met verschillende vervoerders naargelang de partner, de productielocatie, de grootte en het gewicht van het pakket en dit met een standaard verzending zodat de transporteur 1 tot 3 werkdagen tijd heeft om uw bestelling te leveren. De meeste bestellingen worden de volgende dag aangeboden maar hou er rekening mee dat de vervoerder 1 tot 3 werkdagen tijd heeft om uw bestelling te leveren. Er kunnen onvoorziene vertragingen optreden (slecht weer, ongeval….) tijdens het transport waar we helaas geen invloed op hebben. Bestel daarom tijdig!
De verwachte leverdatum geldt alleen indien alle bestanden correct zijn aangeleverd (en goedgekeurd) voor de vooropgestelde termijn (dag en tijdstip) en betalingscondities werden voldaan.
Leveringskosten
De leveringskosten zijn in vele gevallen gratis of inbegrepen in de prijs en staan anders duidelijk vermeld bij bestelling. Deze leveringskosten kunnen enorm variëren afhankelijk van de afmetingen, locatie en gewicht van de bestelling. Ook bij afhaling kunnen leveringskosten in rekening gebracht worden omdat ze op ander locaties geproduceerd zijn of de leverancier leveringskosten aanrekent om deze producten te leveren
Kan ik een trackingnummer krijgen?
Om extra kosten en tijd te vermijden werken we niet met trackingnummers. Indien u wenst kan u telefonisch navragen welke dag de bestelling zal geleverd worden. Hiervoor kan u ons best op volgend nummer contacteren: 0475 62 37 31 of beter nog via email: info@itprint.be
Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
Afhaling betekent niet altijd sneller of goedkoper omdat we werken op verschillende productielocaties en de kosten om dit naar het afhaalpunt of naar de klant te verzenden blijft dezelfde. Het is niet aangewezen dat de klant zijn bestelling zelf komt ophalen, tenzij er zelden iemand aanwezig is op het bezorgadres. De klant is dus altijd welkom bij ITPrint in de Breedvenstraat 4, 3545 Zelem-Halen om de bestelling zelf te komen ophalen. De klant kiest dan als bezorgadres ITPrint, Breedvenstraat 4, 3545 Zelem en kan dit afhalen na een telefonische afspraak op 0475 62 37 31 of via info@itprint.be. Op die manier is de klant zeker dat er iemand aanwezig is omdat we vaak in de werkateliers zijn.
In welke landen levert ITPrint?
We leveren voornamelijk in België maar ook Nederland behoort tot de mogelijkheden. Hiervoor kan wel een toeslag gerekend worden.
Wat moet ik doen bij klachten?
Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen (afwerking, kleur, kwaliteit, …) dan horen wij dit graag schriftelijk van de klant binnen de 8 werkdagen via: info@itprint.be. Om een klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we minstens 2 tot 3 digitale foto's nodig met een duidelijk zichtbaar beeld van de klacht. Indien wij binnen deze tijd van 8 werkdagen niets van de klant hebben gehoord, gaan we ervan uit dat de klant tevreden is met de aankoop. We hebben graag tevreden klanten en zoeken dan samen met u naar een gepaste oplossing of compensatie. Wij streven naar een 100% klantentevredenheid. Aarzel dus geen moment om ons te contacteren.
Wat moet ik doen bij transportschade?
Wij verpakken en verzenden onze producten met de grootste zorg maar toch kan het voorvallen dat een product beschadigd bij u toekomt. Indien u beschadigingen vaststelt gelieve dit aan de transporteur te melden bij levering indien de schade zichtbaar is aan de buitenzijde van het pakket en dit eventueel bij ondertekening te schrijven op het leveringsdocument. Om een klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we minstens 2 tot 3 digitale foto's nodig met een duidelijk zichtbaar beeld van de schade en het aantal beschadigde exemplaren. Zo kunnen wij een beter beeld vormen van het probleem en een gepaste oplossing bieden. We hebben graag tevreden klanten en zoeken dan samen met u naar een gepaste oplossing of compensatie. Wij streven naar een 100% klantentevredenheid. Aarzel dus geen moment om ons te contacteren.
Wederverkopers
ITPrint werkt zeer veel met wederverkopers, zoals drukkerijen, ontwerpers …
Dat kan omdat onze prijzen zeer gunstig zijn en de bestellingen in stevige draagbare dozen en NEUTRALE verpakking ANONIEM wordt verzonden. De factuur komt uiteraard enkel bij de wederverkoper terecht. Voor heel wat producten kan de wederverkoper extra korting krijgen! Gelieve dit te melden na registratie!